دیابت با کراتینین سطح 7.5 آیا دیالیز تنها گزینه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین سطح 7.5 آیا دیالیز تنها گزینه

من از دیابت 5 سال رنج می برد و در حال حاضر سطح کراتینین من تا 7.5، من می خواهم به دانستن دیالیز تنها گزینه برای من است؟
شما می دانید، دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه، این کار را انجام می تواند برخی از علائم آورده شده توسط این بیماری از بین بردن، اما می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل نمی کند، بنابراین برای افرادی که آن را ممکن است به نیاز زندگی بر روی آن برای بقیه عمر خود را، که هزینه مقدار زیادی از پول و آوردن بسیاری از دردهای غیر ضروری در همان زمان. بنابراین، بسیاری از بیماران نمی خواهید به آن را، اما آنها هیچ انتخاب دیگری، به طوری که آنها به آن را.
آیا دیالیز تنها گزینه برای دیابتی با سطح کراتینین 7.5؟
همانطور که در بالا ذکر شد، دلیل این که چرا دیالیز را بیمار است چرا که آنها هیچ انتخاب دیگری. اما در واقع، آن را تبدیل به گذشته است. در روز ما، بیمار باید گزینه های بیشتر به غیر از دیالیز یا پیوند، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از شناخته شده ترین طب چینی، می توان آن را جایگزین خوبی دیالیز. با کمک این درمان، بیمار دیابتی با سطح کراتینین 7.5 می تواند بیش از نیمی از شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک بیمار به دیالیز جلوگیری از؟
در واقع، این نوع درمان به عنوان یک ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و تکنولوژی مدرن بالا، می تواند دیالیز جلوگیری از بیمار با بهبود عملکرد کلیه خود کمک کند. چه چیزی بیشتر، آن را برای از بین بردن سموم و استاز در خون، که آن هم اختصاص داده شده به حل مشکل کلیه مفید است.
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت و بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: